ID 3182

Sense the Authentic: Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

Sense the Authentic: Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

Η αυθεντικότητα της Κρήτης και η μοναδικότητά της ως τουριστικού προορισμού είναι η κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού που παρουσίασε η Περιφέρεια Κρήτης.

«Tι είναι αυτό που κάνει την Κρήτη μοναδική; Είναι κάτι περισσότερο από την ομορφιά, την ιστορία, τον πλούτο της γης και της καρδιάς των ανθρώπων της. Είναι η αλήθεια και η αυθεντικότητά της. Αυθεντικότητα, που την αισθάνεσαι αγναντεύοντας από μια κορφή του Ψηλορείτη, την ακούς να αντηχεί και να πεταρίζει στα δοξάρια της λύρας, τη γεύεσαι στο ελαιόλαδο πάνω στο χειροποίητο παξιμάδι, τη νιώθεις στη ζεστή άμμο, τη μυρίζεις στα ανθισμένα λουλούδια μέσα στα φαράγγια. Όμως πάνω από όλα τη βιώνεις στη μοναδική φιλοξενία του τόπου, που γέννησε τον Δία ως προστάτη του», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια.

Γύρω από το κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic» χτίζεται μια καμπάνια που καλεί τον επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία που προσφέρει η Κρήτη. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό». Με περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.

Η καμπάνια της Περιφέρειας –που ξεκινά σήμερα από την Ελλάδα και θα παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα και στο εξωτερικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023– περιλαμβάνει δέκα θεματικά βίντεο και τέσσερα ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, συμμετοχή σε εκθέσεις εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν στις βασικές τουριστικές αγορές της Κρήτης, ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers, φιλοξενία tour operators, ενέργειες προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, διαδικτυακή καμπάνια σε social media, παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και στοχευμένες τουριστικές έρευνες.

Όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια, το προσεχές διάστημα πρόκειται να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο της τουριστικής πύλης www.incrediblecrete.gr με την ενσωμάτωση νέων θεματικών και τη δημιουργία online παιχνιδιού για παιδιά σχετικά με την ιστορία του νησιού. Παράλληλα, η Περιφέρεια αναβαθμίζει τα πρωτοπόρα διαδραστικά συστήματα Διάχυτης Νοημοσύνης που έχει εγκαταστήσει, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στις πύλες εισόδου του νησιού (αεροδρόμιο Ηρακλείου, λιμάνι Ηρακλείου και Σούδας, κεντρική αγορά Χανίων και ενετικό λιμάνι Χανίων), που δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να αποκτήσουν από την πρώτη στιγμή συνολική εικόνα της Κρήτης.

Τo βίντεο που ακολουθεί αποτελεί παραγωγή της Indigo View σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρει την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.

 

Πολυμέσα

επιστροφή στην κορυφή

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media
του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης

cipp

Ελλάδα

Κόσμος

__________

__________

__________